De Alpha cursussen lopen nu ten einde en vele deelnemers willen graag verder. Het samen in een groepjes praten over God.
Je eigen persoonlijke ervaringen met God delen met anderen en daarover in gesprek gaan, ga je dan missen.
Na de Alpha zijn er verschillende doorstroom cursussen. Een Prayer course is één ervan.
Binnenkort ga ik daarmee starten. Samen met een paar anderen gaan we de avonden leiden.
Het zijn 8 avonden, waarin we vanuit het Onze Vader, vers voor vers er dieper op ingaan.
Onderwerpen zoals hoe bid ik, luisteren, onverhoorde gebeden komen dan aan de orde.
Meer is te vinden op een speciale pagina op m’n website. Daar kan je je ook opgeven.
Klik hier om naar de Payer course pagina te waar je je ook kan aanmelden


