Zondag 4 januari mocht ik voorgaan in de Oase te Arnhem. De Oase is een kerkgemeenschap en is onderdeel van de Rafaël gemeenschap Nederland.
Meestal schijf ik ook m’n overdenkingen uit zodat ik deze kan publiceren.
Deze kan je heel lezen door op onderstaande link te klikken.
Gods zegen!,
Bill

